تبلیغات
هیئت امیرالمومنین علیه السلام - از این بیشتر ؟؟؟؟؟؟؟
هیئت امیرالمومنین علیه السلام
مناظره با اهل سنت
پنجشنبه 16 تیر 1390 :: نویسنده : مجنون علی
بسم رب الحیدر

ترك خوردن كعبه در 13 رجب برای اهل سنت بس نیست ؟؟؟؟؟؟

چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا قبول نمی كنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ما به شما اهل سنت هم جا میدهیم . اگر شما ها یكی از فضیلت های عمر بن الخطاب یا ابوبكر و یا عثمان را ذكر كردید ما سنی میشوم

تلاش اهل سنت برای مخفی نگه داشتن کرامت بزرگ امیر المومنین (ع)+عکس و سند

در ادامه مطلب.....

خداوند متعال همواره نشانه ها و معجزاتی برای بشر در این عالم فانی قرار داده است تا بشر به واسطه ی آن ها بتواند به عظمت و بزرگی ذات اقدس الهی پی برد و راه درست را از نادرست باز شناسد. اما شیطان و اصحاب وی همواره کوشیده اند تا این نشانه ها و معجزات را از دیده ها پنهان نمایند و بر گمراهی و ضلالت بشر بیفزایند. بسم الله الرحمن الرحیم


تلاش وهابیون برای مخفی نمودن اعجازی بزرگ!

یُرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ.
ترجمه: آنها می‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند، ولی خدا جز این نمی‏خواهد كه نور خود را كامل كند هر چند كافران كراهت داشته باشند. (سوره ی توبه - آیه ی 32)

خداوند متعال همواره نشانه ها و معجزاتی برای بشر در این عالم فانی قرار داده است تا بشر به واسطه ی آن ها بتواند به عظمت و بزرگی ذات اقدس الهی پی برد و راه درست را از نادرست باز شناسد. اما شیطان و اصحاب وی همواره کوشیده اند تا این نشانه ها و معجزات را از دیده ها پنهان نمایند و بر گمراهی و ضلالت بشر بیفزایند.

یکی از این معجزات، نحوه ی ولادت امام علی (علیه السلام)، امیرالمومنین و فخر  بشریت است. درباره ی نحوه ی ولادت  این  امام  عزیز،  مورخان  و  محدثان  شیعه  و  سنی  گفته اند:(1)
« یزید بن قعنب گوید: من و عباس بن عبدالمطلب و گروهی از خاندان عبدالعزی در برابر خانه خدا نشسته بودیم كه ناگهان دیدیم فاطمه بنت اسد، مادر امیرمؤمنان ـ علیه‎ السلام ـ كه به آن حضرت حامله بود و نُه ماه از مدت حملش می گذشت و دچار درد زایمان شده بود وارد شد و به درگاه خداوند عرض كرد: پروردگارا!‌ من به تو و پیامبران و كتاب هایی كه از جانب تو فرستاده شده اند ایمان دارم و سخن جدم ابراهیم خلیل را تصدیق می كنم و باور دارم كه او این خانه‌ والا را بنا كرده و به حق این فرزندی كه در شكم دارم سوگند می دهم كه وضع حمل مرا آسان كنی.
یزید بن قعنب می گوید: در این هنگام دیدم دیوار پشت كعبه شكافت و فاطمه وارد كعبه شد و از چشمان ما ناپدید گشت و دیوار به هم چسبید. برخاستیم كه قفل در خانه‌كعبه را باز كنیم، قفل باز نشد، دانستیم كه این رویداد به فرمان خدا رخ داده است. پس از چهار روز كه گذشت فاطمه از خانه‌كعبه بیرون آمد و نوزادش امیرمؤمنان ـ علیه‎ السلام ـ را روی دست داشت و گفت: من بر زنان گذشته تاریخ برتری یافته ام زیرا آسیه دختر مزاحم، خدا را به صورت پنهانی در جایی عبادت می كرد كه عبادت خدا در آنجا جز از روی ناچاری سزاوار نبود، و مریم دختر عمران آن شاخه خشكیده خرما را با دستش تكان داد تا آنكه خرمایی تازه از آن فرو ریخت و خورد. ولی من وارد خانه خدا شدم و از میوه ها و نعمتهای بهشتی خوردم و وقتی خواستم خارج شوم هاتفی به من گفت: فاطمه! او را علی نام بگذار، چرا كه او بلند مرتبه است و خداوند علی اعلی می گوید نام او را از نام خودم مشتق ساختم و او را به آداب و اخلاق خودم تربیت كردم و از علوم پیچیده خود آگاهش نمودم او كسی است كه بت ها را در خانه من می شكند و بر بام خانه ام اذان می گوید و مرا به مجد و بزرگواری یاد می كند. خوشا به حال كسی كه او را دوست بدارد و از او فرمان برد و وای بر كسی كه او را دشمن بدارد و فرمانش نبرد. »

« حافظ ابو عبدالله محمد بن عبدالله، معروف به حاكم نیشابوری، كه همه بزرگان اهل سنت او را مورد اعتماد و استناد دانسته اند در كتاب بسیار معروفش، «مستدرك صحیحین» می گوید: روایات متواتر است كه فاطمه بنت اسد، امیرمؤمنان علی بن ابی طالب ـ كرّم الله ـ وجهه، را در خانه كعبه به دنیا آورده است. »

« شاه ولی الله احمد بن عبدالرحیم دهلوی، محدث متعصب اهل سنت، در كتاب «ازاله الخفا» می نویسد: «بی گمان روایات متواتر است در این كه فاطمه بنت اسد، امیرالمومنین علی بن ابی طالب را در درون كعبه به دنیا آورد، بدون تردید او در روز جمعه سیزدهم رجب، سی سال بعد از عام الفیل، در خانه كعبه به دنیا آمده است، و هرگز پیش از او یا بعد از او كسی در خانه‌كعبه زاده نشده است. »

« شهاب الدین ابوالثنا، سید محمود آلوسی، صاحب تفسیر آلوسی، در شرح بر قصیده عینیه عبدالباقی افندی عمری می نویسد: ولادت امیرمؤمنان كرم الله وجهه در درون كعبه، در سراسر دنیا مشهور است و در كتابهای هر دو فرقه شیعه و سنی روایت شده است، و هرگز در مورد غیر ایشان چنین فضیلتی ثابت نشده است. »

« نورالدین علی بن محمد بن صباغ مكی، از دانشمندان معروف اهل سنت، مشهور به ابن صباغ مالكی در كتاب «الفصول المهمّه» با سلسله سند از ابن مغازلی، از امام سجاد ـ علیه‎ السلام ـ مبنی بر ولادت امام علی ـ علیه‎ السلام ـ در درون خانه كعبه نقل كرده است كه: پیش از او كسی در بیت الله الحرام متولد نشد، و این برتری ویژه اوست از سوی خداوند برای ابراز كرامت و شرافت و شكوهمندی او. »

« حمد شریف خان شیروانی در كتاب «چوتهی كتاب» به ولادت امام علی ـ علیه‎ السلام ـ در درون كعبه و شكافته شدن دیوار كعبه و شنیده شدن صدای هاتف غیبی تصریح كرده است. »

« مولوی حافظ حكیم ظهیر احمد سهسوانی در كتاب «ظهیر البشر» در احوال و فضائل ائمه می نویسد: چون خداوند اراده نمود كه شرفی بر شرفهای كعبه بیفزاید، دیوار كعبه را بشكافت و فاطمه بنت اسد را به درون كعبه فرا خواند و فاطمه فرزندش علی را در درون كعبه به دنیا آورد. »

« علامه حسن بن امان الله مولوی عظیم آبادی هندی، دركتاب تجهیز الجیش جریان ولادت امام علی ـ علیه‎ السلام ـ را طبق روایت «بشائر المصطفی» از یزید بن قعنب نقل كرده است. »

« دكتر محمد شاه قادری، دانشمند و پزشك نامی سرزمین لاهور، در كتاب «مصباح المقربین» تصریح می كند كه امیرمؤمنان در درون كعبه متولد شد و تصریح می كند كه ما در آنجناب در حال طواف كعبه بود كه او را درد زایمان گرفت، دیوار كعبه شكافته شد و فاطمه بنت اسد به درون كعبه فرا خوانده شد، سپس تأكید می كند كه هرگز چنین شرف و فضیلتی به جز امیر مؤمنان برای احدی نصیب و میسر نشده است. »

محل شکافته شدن دیوار کعبه در زمان ولادت امام علی (علیه السلام)، « مستجار » نام دارد که در مجاورت یکی از زاویه های خانه ی کعبه به نام « رکن یمانی » قرار دارد.(2)

اما شگفت آن که اعجاز خداوند در مورد ولادت حضرت علی (علیه السلام) تنها به صدر اسلام محدود نمی گردد. بلکه شکاف مذکور هنوز هم در دیوار کعبه و در « رکن یمانی » به وضوح دیده می شود:

اما عجیب این که منافقین کوردل وهابی، این اعجاز بزرگ را بر نتابیده اند و تلاش نموده اند تا به کمک میخ و پیچ و سنگ و سیمان!!!، شکاف « رکن یمانی » و « مستجار » را محو نمایند:


اما قرآن مجید چه زیبا فرموده است:


یُرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ.
ترجمه: آنها می‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند، ولی خدا جز این نمی‏خواهد كه نور خود را كامل كند هر چند كافران كراهت داشته باشند. (سوره ی توبه - آیه ی 32)

آری عزیزان! گرچه شیطان و اصحاب وی می خواهند معجزه ی آشکار خداوند را در ولادت حضرت علی (علیه السلام) پنهان نمایند، اما خداوند متعال هرگز نخواهد گذاشت که این معجزه ی آشکار پنهان بماند و بدین وسیله، حجت خود را بر مردم تمام می نماید.

این اعجاز زمانی شگفت انگیزتر می گردد که بدانیم خانه ی مقدس کعبه، از زمان ولادت حضرت علی (علیه السلام) تا به حال، سه مرتبه بازسازی کامل شده است،(3) اما علیرغم این مسئله، بعد از 1400 سال، هنوز هم آثار شکاف « رکن یمانی » پابرجاست.

این مسئله نشان می دهد که شکاف « مستجار » و « رکن یمانی » یک شکاف مادی و حاصل ترک سنگ ها نیست، بلکه شکافی ملکوتی و روحانی است که میخ و سیمان وهابیون نمی تواند حتی پس از 1400 سال، آن را پنهان نماید.

بله عزیزان! این اعجازی بزرگ است که خداوند به واسطه ی آن، حجت را بر بندگانش تمام کرده است. این مطلب و برخی از عکس های آن، ممکن است برای برخی از عزیزان تکراری باشد و آن ها را در وبسایت های دیگر نیز دیده باشند، اما مطمئناً برای بسیاری از خوانندگان محترم، تازگی داشته و می تواند آن ها را بیش از پیش، به حب معصومین (علیهم السلام)، رهنمون نماید.

خادم الامام (عج) وعده صادق


منابع و مآخذ:

1 -
http://www.13rajab.ir
و
http://mahdimission.com/fa/index.php?option=com_content&task=view&id=237&Itemid=15
و
http://www2.irib.ir/tv/rajab86/html/zendeginameh.htm
و
http://www.emamali.net/Date/velaiat.htm
و
http://bootorab.com/?p=4
و
صابری یزدی،‌علیرضا، هزار حدیث در فضائل امام علی ـ علیه‎ السلام ـ ، ترجمه، محمد رضا انصاری محلاتی، قم: دفتر انتشارات اسلامی، 1380، صفحات 32،31، محمد بن فتّال نیشابوی، روضه‌ الواعظین، قم، رضی، 1386ق، ج1، ص 76 و ابی محمد الحسن بن محمد دیلمی،‌مؤسسه اعلمی بیروت، ص 211 و علی بن عیسی اربلی، كشف الغمه ج1، ص 59، و شیخ طوسی، امالی، ص 80، 1313، شیخ صدوق علل الشرایع، ص 56.
و
حافظ ابی عبدا... محمد بن عبدا.... نیشابوری، مستدرك الصحیحین، حیدرآباد هندوستان، 1324، ج3،‌ص 483، و موسوی همدانی، سید محمد باقر، علی ـ علیه‎ السلام ـ در كتب اهل سنت، تهران، واژه‌آرا، 1380، ص 46.
و
شاه ولی ا... دهلوی، ازاله الخفا، چاپ هند، ج2، ص 251.
و
شهاب الدین ابوالثنا، سید محمود آلوسی، سرح الفریده، در شرح قصیده عینیه عبدالباقی افندی، ص 15 و اردوبادی،‌محمد علی، مولود كعبه، ترجمه عیسی سلیم پور اهری: قم: رسالت، 1378، ص 81.
و
ابن صباغ مالكی، الفصول المهمه، ص 14، و اردوبادی، محمد علی، مولود كعبه، ترجمه عیسی سلیم پور اهری، قم: رسالت 1378 ص 132.
و
محمد شریف خان شیروانی، چوتهی كتاب،‌به زبان اردو، ص 123، 1935م، و مولود كعبه ص1.
و
مولوی حافظ حكیم ظهیر احمد سهسوانی، «ظهیر البشر» به زبان اردو ص 18 و مولود كعبه ص 218.
و
علامه حسن بن امان الله مولوی عظیم آبادی هندی. تجهیز الجیش، چاپ هند، ص 110، و مولود كعبه ص 222.
و
دكتر محمد شاه قادری، مصباح المقربین ص 16، چاپ لاهور، مولود كعبه، ص 228.


2 -
http://www.labbaik.ir/fa/occosions/haj_hafteh88/Tarikhche.htm
و
http://www.abna.ir/data.asp?lang=1&Id=161869


3 -
http://ar.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D9%84%D9%83%D8%B9%D8%A8%D8%A9
و
http://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%B9%D8%A8%D9%87





نوع مطلب : مقالات، حضرت علی (ع)، تصاویر، 
برچسب ها : 13 رجب، سیزده رجب، رجب، شكاف، شكاف خوردن كعبه،
لینک های مرتبط :
دارالمجانین بروزترین پایگاه دانلود مداحی
جمعه 17 شهریور 1396 09:49 ق.ظ
I'm really loving the theme/design of your weblog.
Do you ever run into any browser compatibility problems?
A small number of my blog audience have complained about my site not
working correctly in Explorer but looks great in Firefox.
Do you have any tips to help fix this issue?
جمعه 13 مرداد 1396 07:24 ق.ظ
I am in fact thankful to the holder of this site who has shared this great post at at this place.
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 11:52 ق.ظ
I blog often and I truly appreciate your information. This great article has
really peaked my interest. I'm going to take a note of your site and keep
checking for new details about once per week. I subscribed
to your Feed as well.
شنبه 2 اردیبهشت 1396 05:07 ق.ظ
Hi there, I enjoy reading through your article
post. I like to write a little comment to support you.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ

عبادت بی ولایت حقه بازیست
اساس مسجدش بتخانه سازیست
چرا سنی نمیخواهد بداند
وضوی بی ولایت آب بازیست
یا علی
مدیر وبلاگ : مجنون علی
نویسندگان
صفحات جانبی
نظرسنجی
کدام مذهب ؟








جستجو

آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :

Google PageRank Checker
فال حافظ
یا حیدر


http://zibasazweb.persiangig.com/9.9.JPG
ابزاروبلاگ