هیئت امیرالمومنین علیه السلام
مناظره با اهل سنت
یکشنبه 14 فروردین 1390 :: نویسنده : مجنون علی
با سلام . اینم یه کلیپ فوق العاده از مهدی دانشمند که خیلی توپه


[http://www.aparat.com/v/398475c83b47075e8897a083e97eb9f03632]





نوع مطلب : سخنرانی، 
برچسب ها : دانشمند، استاد دانشمند، سخنرانی، مذهبی، سخن،
لینک های مرتبط :
دارالمجانین بروزترین پایگاه دانلود مداحی
شنبه 13 فروردین 1390 :: نویسنده : مجنون علی
با سلام در این پست میخوام یه مطلب جالب براتون بذارم.
آقای محمد علی ابراهیمی نویسنده وبلاگ ملکوت اعلی در بخش نظرات ما حرفهایی رو زدن . ما هم با احترام به ایشون, جوابهایی رو برای ایشان دادیم . گفتم بد نیست شما هم اینا رو بخونید.   
نظریادتون نره(لطفاتو نظراتون بگیدکه حقوبه کی میدید؟مایا آقای ابراهیمی)
                                                                         
                                                                                   یاعلی

ابتدا نظرات ایشون:
بسم الله الرحمن الرحیم ... سلام علیکم و رحمه الله ... ببین برادر عزیزم در حقانیت مذهب تشیع شکی نیست و هر کس از ولایت مولی الموحدین غافل بماند بی شک در کفر است .... ولی یک سری مطالب دیگری هست که بنده به عنوان یک برادر طلبه شیعی مذهب به شما گوشزد می کنم که دست از تعصبات احمقانه بی بند و اساس بردارید و به خلفای راشدین مانند ابوبکر و عمر سلام الله علیهما گرچه ما ان ها را به ولایت قبول نداریم ولی احترام بگذارید چرا که خدماتی که ایشان به مسلمین انجام دادند تا به امروز من و شما را بی بهره نگذاشته است و قطعا امیر المومنین که دارای ولایت الهی بود برایش فرقی نداشت که در ولایت ظاهری کی مقدم شود گرچه حضرتش افضل بود ولی خلفا به علت درک نکردن غایت مقام علی علیه السلام که امری موجه بود منتخب جماعت شدند و امیر المومنین هم ان ها را یاری داد تا جایی که عمر فریاد بر اورد لولا علی لهلک عمر ....... برادر عزیزم به قسم به خدایی که محمد را به رسالت مبعوث کرد می خورم که این توهین ها و دشمنی های شما با خلفای بزرگوار خواسته امیر المومنین نیست و باعث این است که روح بزرگ و ارجمند حضرت علی به علت مطالب دنیایی پست کوچک بشمرید و بی شک صدیقه کبری سلام الله علیها نیز از این امر بیزار هست .... امیر المونینی که امام الرحمه بعد النبی هست بعد حاضر می شود که عده ای با ادعا دوستداری از ایشان به کسانی که در اسلام قابل احترام بودند توهین کنند و علی علیه السلام که با اینکه در خانه بود ولی امام بر اسمان ها و زمین بود را این قدر کوچک بشمرند که گویند حضرتش به خاطر جایگاه ظاهری دنیایی مطلوم واقع شد .... اگر بخواهی چشم به حقیقت باز کنی و واقعا عالمانه و خدایی بیندیشی دست از دشمنی هایی که 180 درجه با خواسته مولای متقیان تنافر دارد بر میداری .... والسلام علی من اتبع الهدی


و اما جوابهای ما به نظرات ایشون:
بسم رب الزهرا(س)
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب اسدالله الغالب.
این که شما فرمودید در حقانیت شیعه شکی نیست باید بگویم بر منکرش لعنت.و یک سری مطالب هم هست که بنده در جواب نظرات شما باید به عرض برسانم.اولا که شما شیعه نیستید و لطف کنید خودتان را به شیعیان نچسبانید{چون قطعا شیعه امیرالمومنین به طرفداری از خلفاء غاصب (اباکر,عمروعثمان لعنت الله علیه) بپا نمیخیزند}.دوما ذکر سلام الله مقدس است و فقط برای اولیاء الله بکار برده میشود لذا از شما تقاضا دارم این ذکر مقدس را نجس نفرمایید.سوما در مورد احترامی که فرمودید باید به خلفاء (لعنت الله) گذاشته شود باید یه عرضتون برسونم اگر شخصی به مادر شما در کوچه ها بی احترامی کند شما به آن شخص احترام میگذارید قطعا خیر . ما هیچوقت به کسی که به ام ابیها{مادر ما شیعیان حضرت زهرا(س)} بی حرمتی میکند نه تنها احترام نمیگذاریم بلکه از آنها به خدا شکایت میبریم.و باید بگویم  که تعصب ما احمقانه نیست بلکه غیرت حیدری نسبت به مادرمان است.اما نکته جالب و خنده دار اینجاست که شما فرمودید خدماتی که خلفاء غاصب به ما کردند.در جواب این حرف شما باید عرض کنم چگونه باید گفت کسی که حرف پیامبر خود را بر زمین میزند و حکم دیوانگی به پیامبر خود میزند و نماز خواندن پیامبر را رد میکند و دختر پیامبر خود را در کوچه ها مورد ضرب و شتم قرار میدهد و درصورتی که جنازه پیامبرش روی زمین است شورای کثیف سقیفه را برای رسیدن به جاه و مقام راه می اندازد خدمت کرده است؟!!!!!!
ما که در شهر و دیار خود اینگونه کارها را خدمت نمیبینیم.اما اگر منظور شما از خدمات عمر بن الخطاب(لعنت الله علیه) این است که اسلام را به ایران آورده , باید گفت اسلامی که آن لعنت الله به ایران آورد به درد خودش میخورد,محض اطلاع شما باید بگم اسلام ناب محمدی را سلمان فارسی به ایران آورد. ثالثا فرمودید این توهینهایی که شما فرمودید مورد خاص حضرت امیرالمومنین نیست.باید بگم درسته که مورد خاص حضرت نیست(چون حضرت علی(ع) نسبت به قاتل خود هم مهربان بود) ولی اگر شیعه حتی یک قدم عقب بکشد اهل بدعت, شیعه ای را در جهان زنده نخواهد گذاشت درست مثل قضیه غدیر که اهل بدعت آنرا رد کرده اند.اما اگر از نظر صدیقه کبری(سلام الله علیه) بخواهیم توهین به این خلفاء غاصب را مورد بحث قرار دهیم باید به عرضتان برسانم که نه تنها موجب نارضایتی ایشان نیست بلکه موجب خوشنودی ایشان نیز میشود زیرا هیچکس با قاتل خود رابطه خوبی نخواهد داشت{قاتل حضرت زهرا(س)=عمربن الخطاب(لعنت الله علیه)}.
رابعا بایدگفت ما شیعیان ادعای دوستداری اهل بیت پیامبر(ص) را نداریم,بلکه باید گفت ما جان خودرا برای این اولیاء خدا میدهیم.در ضمن باید گفت اگر امیرالمومنین علی(ع) جایگاه ظاهری دنیا را میخواست هیچ موقع 25 سال صبر نمیکرد و اگر میخواست همانجا حق خودرا از خلفاء غاصب پس میگرفت ولی چون خاص خدا بود صبر کرد(زیرا امیرالمومنینی که در قلعه ی خیبر را از جا در میآورد و وقتی که شمشیرش (ذوالفقار) را در دست میگیرد حریفی ندارد بی شک گرفتن حقش سخت نیست).و در آخر باید گفت که این کارهای ما شیعیان نه تنها با نظرات حضرت علی(ع) مغایرت ندارد بلکه موجب خوشنودی ایشان است(امیدواریم که حضرت علی(ع) از ما هم خوشنود و راضی باشند.انشاالله).

در آخر باید به عرض تمام مسلمانان برسانم که تنها دلیل مخالفت شیعه با اهل سنت این است: که آنها خلفاء غاصب(خلفائی که قاتل دختر پیامبر بودند) را به عنوان پیشوای خود قبول دارند و حضرت علی(ع) را که خود پیغمبر(ص) فرمود:من کنت مولا فهذا علی مولا  را به عنوان امام بعد از خود قبول ندارند.                                                             والسلام

تمام گفته های بالا مستند از کتابهای شیعه و خود اهل سنت میباشد.


وبلاگ ما آماده مناظره با تمام قشر ها میباشد.(برای مناظره فقط با سند. هر حرف بی سند از طرف ما رد میشود)




نوع مطلب : مقالات، 
برچسب ها : مناظره،
لینک های مرتبط :
دارالمجانین بروزترین پایگاه دانلود مداحی
چهارشنبه 10 فروردین 1390 :: نویسنده : مجنون علی
آیت‌الله سبحانی به سئوالی پیرامون چرایی اقامه نماز با دست باز از سوی شیعه و نیز بستن دست‌ها از سوی اهل سنت پاسخ داد.
متن این سؤال و پاسخ حضرت آیت‌الله سبحانی كه در سایت خبری حوزه‌نیوز منتشر شده به شرح ذیل است:
* چرا شیعیان با دست باز نماز می‌خوانند؟

قرار دادن دست راست بر روی دست چپ در نماز (دست بسته نماز خواندن) از اموری است كه استحباب آن بین فقهای سه مذهب از مذاهب چهارگانة اهل سنّت مشهور است: حنفی‌ها می‌گویند: روی هم گذاشتن دست‌ها در نماز، سنّت است و واجب نیست، و برای مرد بهتر است كه كف دست راستش را بر پشت دست چپ، زیر ناف قرار دهد، و زن دست‌ها را بر سینه‌اش بگذارد.
شافعی‌ها می‌گویند: گذاشتن دست روی یكدیگر، در نماز، برای مرد و زن سنّت است و بهتر است كه كف دست راست را بر پشت دست چپ زیر سینه و بالای ناف به سمت چپ قرار دهد.
حنبلی‌ها می‌گویند: گذاشتن دست‌ها روی هم، سنّت است و بهتر است كه كف دست راست را بر پشت دست چپ نهاده، زیر ناف قرار دهند.
فرقه مالكیّه بر خلاف سه مذهب فوق می‌گویند: آویختنِ دست‌ها در نمازهای واجب، مستحب است، قبل از مالكی‌ها نیز جماعتی همین قول را گفته‌اند كه از آن جمله‌اند: عبداللّه بن زبیر، سعید بن مسیّب، سعید بن جبیر، عطاء، ابن جریح، نخعی، حسن بصری، ابن سیرین و جماعتی از فقها.

از امام اوزاعی منقول است كه نمازگزار، بین آویختن دست‌ها یا روی هم قرار دادن آنها مخیر است. امّا مشهور بین شیعه امامیّه آن است كه قرار دادن دست‌ها روی یكدیگر در نماز، حرام، و موجب بطلان نماز است و به ندرت از فقهای شیعه كسی قائل به كراهت شده، مانند ابو الصلاح حلبی در كافی.

كیفیت نماز پیامبر(ص)

با این كه به جز مالكی‌ها، مذاهب دیگر اهل سنّت، قرار دادن دست چپ بر دست راست در نماز را جایز شمرده‌اند و دربارة این مسأله سخن بسیار گفته‌اند، با این حال دلیل قانع كننده‌ای حتّی بر جواز آن ندارند،چه رسد بر استحباب. بلكه می‌توان ادّعا كرد كه دلایلی بر خلاف ادعای آنان وجود دارد و روایاتی كه از فریقین (شیعه و سنّی) بیانگر طریقه نماز گزاردن رسول اكرم(ص) است، از گذاشتن دست‌ها بر یكدیگر سخنی به میان نیاورده است و امكان ندارد كه پیامبر (ص) امر مستحبّی را در طول حیات خود (یا بخشی از آن) ترك نماید. اکنون سه نمونه از این روایات، دو مورد از طریق اهل سنّت و دیگری از طریق شیعه امامیّه را ذكر می‌كنیم كه هر دو روایت، چگونگی نماز پیامبر(ص) را بیان می‌كند و در هیچ‌یك كو‌چكترین اشاره‌ای به روی هم قرار دادن دست نشده، چه رسد به چگونگی آن:

الف: حدیث ابی حُمید ساعدی

حدیث ابی حُمید ساعدی را برخی از محدّثان (سنّی) روایت كرده‌اند و ما از كتاب سنن بیهقی نقل می‌كنیم كه گفت: او رو به اصحاب پیامبر‌(ص) كرد و گفت: من داناترین شما به نماز رسول خدا (ص) هستم. گفتند: به چه سبب؟ زیرا تو نه بیش از ما پیرو آن حضرت بوده‌ای و نه افزونتر از ما مصاحبتش كرده‌ای. گفت: چرا، گفتند: پس (كیفیّت نماز آن حضرت را) بر ما عرضه كن. ابوحُمید گفت: رسول خدا(ص) هرگاه می‌خواست به نماز بایستد، دست‌ها را تا برابر شانه‌هایش بالا می‌بُرد، سپس تكبیر می‌گفت و هنگامی كه همه اعضایش به حال اعتدال در جای خود قرار می‌گرفت به قرائت می‌پرداخت، آنگاه تكبیر می‌گفت و دست‌ها را تا برابر شانه بالا می‌بُرد، پس از آن به ركوع می‌رفت و دو كف دست را بر زانوها می‌گذاشت و در حال اعتدال كه نه سرش را بالا می‌گرفت و نه پایین می‌انداخت، ركوع را انجام می‌داد. سپس از ركوع سر بلند می‌كرد(می‌ایستاد) و می‌گفت: سمع اللّه لمن حمده. آنگاه دست‌ها را تا برابر شانه‌ها بالا می‌بُرد و تكبیر می‌گفت، سپس (برای سجده) متوجّه زمین شده و دست‌هایش را (در سجده) از پهلوهایش جدا می‌گرفت، آنگاه سر از سجده برمی‌داشت و پای چپش را خم می‌كرد و بر آن می‌نشست. انگشتان پاهایش را در سجده باز می‌نمود و سجده دوم را نیز همین‌گونه انجام می‌داد و پس از سجده، تكبیر می‌گفت، سپس پایش را خم كرده بر آن می‌نشست در حالی كه هر عضوی به حال اعتدال قرار می‌گرفت. ركعت بعدی را هم به همین كیفیّت انجام می‌داد و پس از دو ركعت در حال قیام، تكبیر می‌گفت و دست‌هایش را تا برابر شانه‌ها بالا می‌برد همانگونه كه تكبیر افتتاحیّه را انجام می‌داد و در بقیّه نمازش نیز همین‌طور عمل می‌كرد تا به سجده آخر. پس از آن سلام می‌گفت، پای چپ را عقب قرار می‌داد و بر سمت چپ بر وَرِك می‌نشست.

همه گفتند: ابوحمید راست گفت، رسول خدا(ص) بدین گونه نماز می‌گذارد.

این بود حدیثی در مقام بیان كیفیّت نماز رسول خدا(ص) كه از طریق اهل سنّت روایت شده كه وجه دلالت آن را دانستیم. اکنون به حدیثی كه شیعه امامیه روایت كرده توجه كنید:

ب: حدیث حمّاد بن عیسی

حمّاد بن عیسی از امام جعفر صادق (ع) روایت كرده كه آن حضرت فرمود: چه قدر ناپسند است برای مردی كه 60یا 70 سال از عمرش بگذرد و یك نماز با شرایط كامل انجام نداده باشد. حمّاد گفت: (از این سخن امام (ع)) در دلم احساس حقارت كردم و عرض كردم: فدایت شوم، نماز را (با شرایط كامل) به من تعلیم فرما.

پس ابوعبداللّه (ع) (جعفر بن محمّد‘) راست قامت رو به قبله ایستاد و دست‌هایش را با انگشتان بسته بر روی رانهایش انداخت و پاهایش را نزدیك به هم به فاصلة سه انگشت باز قرار داد و انگشتان پاهایش همه رو به قبله بود و آنها را از قبله منحرف نمی‌كرد و با خشوع و فروتنی تمام بود، پس تكبیر گفت و سوره حمد و قل هو اللّه احد را با ترتیل قرائت كرد، سپس به اندازه نفس كشیدنی در حال قیام صبر كرد و پس از آن تكبیر گفت در حالی كه هنوز ایستاده بود، آنگاه به ركوع رفت و دو كف دستش را با انگشتان باز روی كاسه زانوهایش قرار داد و زانوها را به عقب داد تا پشتش صاف شد به طوری كه اگر قطره‌ای آب یا روغن بر پشتش ریخته می‌شد به واسطه راست بودن پشتش به هیچ طرف مایل نمی‌گشت، امام گردنش را (در ركوع) راست گرفت و چشمانش را بست و سه مرتبه با ترتیل تسبیح (سبحان رَبّی العظیم وبحمده) گفت، سپس راست قامت ایستاد و چون كاملاً به حال قیام درآمد، گفت: «سمع اللّه لمن حمده» و بعد از آن در همان حال قیام، تكبیر گفت و دستها را تا مقابل صورت بالا آورد، و آنگاه به سجده رفت و دستهایش را قبل از زانوها بر زمین گذاشت و سه مرتبه گفت: سبحان ربّی الأعلى وبحمده، و (در سجده) عضوی از بدنش را بر عضو دیگر نگذاشت و بر هشت موضع سجده كرد: پیشانی، دو كف دست، دو كاسه زانو، دو انگشت ابهام پا، و بینی، ( گذاشتن هفت موضع در سجده بر زمین واجب و گذاشتن بینی بر خاك سنّت است كه اِرغام نامیده می‌شود). سپس سر از سجده برداشت و هنگامی كه راست نشست، تكبیر گفت و ساق پای چپ را خم كرده، روی آن نشست و پشت پای راستش را بر كف پای چپش گذاشت و گفت: «أستغفر اللّه ربّی و أتوب إلیه»، و در همان حال نشسته تكبیر گفت و بعد سجده دوم را مانند سجده اوّل بجا آورد و همان ذكر تسبیح را در سجده دوم نیز گفت و از عضوی از بدنش برای عضو دیگر در ركوع و سجود كمك نگرفت و در حال سجده دست‌هایش را به صورت بال از بدنش جدا گرفت و ذراعِ دستها را بر زمین نگذاشت و بدین ترتیب دو ركعت نماز بجا آورد.

سپس فرمود: ای حمّاد، این گونه نماز بخوان، و در نماز به هیچ سویی التفات مكن و با دست‌ها و انگشتانت بازی مكن و آب دهان به راست و چپ یا پیش رویت مینداز.

چنان كه ملاحظه می‌شود هر دو روایت در صدد بیان كیفیّت نماز واجب است و در هیچكدام كوچكترین اشاره‌ای به روی هم گذاشتن دست‌ها نشده است، زیرا اگر گرفتن دست سنّت بود، امام صادق (ع) در بیان خود آن را ترك نمی‌كرد و حال این كه آن حضرت با عمل خود، نماز رسول خدا (ص) را برای ما مجسّم می‌كرد، چون او از پدرش امام باقر(ع) و امام باقر(ع) از پدرانش و آنها از امیرمؤمنان(ع) و او از رسول اعظم صلوات اللّه علیهم اجمعین گرفته‌اند. بنابراین، دست روی دست گذاشتن در نماز بدعت است؛ زیرا گرفتن دست در واقع داخل كردن چیزی است در شریعت كه از شریعت نیست.

ج. آموزش نماز به كسی كه نماز صحیح نمی‌خواند

در میان محدثان اهل سنت حدیثی است به نام «حدیث المسیء صلاتُه» یعنی حدیث كسی كه نماز خود را صحیح نمی‌خواند، در این حدیث چنین آمده است:

ابوهریره می‌گوید: پیامبر وارد مسجد شد، مردی نیز وارد مسجد شد و نماز گزارد، سپس به حضور پیامبر‌(ص) آمد و سلام كرد. پیامبر‌(ص) سلام او را پاسخ گفت و فرمود: برگرد و دو مرتبه نماز بخوان، رفت و نماز گزارد و به سوی پیامبر بازگشت، پیامبر نیز فرمود: برگرد باز نماز بگزار، این كار سه بار تكرار شد، سرانجام آن مرد عرض كرد: سوگند به خدایی كه تو را به حق مبعوث كرده است، من جز آنچه انجام می‌دهم، چیزی نمی‌دانم، چه بهتر كه نماز را به من بیاموزی.

در این هنگام پیامبر‌(ص) فرمود: هرگاه به نماز ایستادی تكبیر بگو، سپس آنچه از آیات قرآن می‌دانی، بخوان، سپس ركوع كن به گونه‌ای كه بدنت آرام گردد، آنگاه پیامبر‌(ص) دیگر اجزا و شروط نماز را به او می‌آموخت و هیچ اشاره‌ای به گذاردن دست راست بر دست چپ نمی‌كند، در حالی كه اگر این كار واجب و یا مستحب مؤكد بود، از گفتن آن خودداری نمی‌کرد.

نظر ائمّه (علیهم السلام)

با توجه به آنچه تاكنون گفته شد، روشن گردید سنت بودن دست روی دست گذاشتن در نماز ثابت نشده است، بدین جهت می‌بینیم كه ائمّه اهل بیت(علیهم السلام) از این عمل (گرفتن دست در نماز)، احتراز می‌كردند و آن را از افعال مجوس در مقابل پادشاه می‌دانستند.

محمّد بن مسلم از امام جعفر صادق یا امام محمّد باقر ‘روایت كرده، می‌گوید: به آن حضرت عرض كردم: حكم كسی كه دستش را در نماز بر دست دیگر می‌گذارد، چیست؟ فرمود: این عمل، تكفیر است و نباید انجام شود.(تكفیر به معنی تعظیم در مقابل پادشاهان است).

زراره از حضرت امام محمّد باقر (ع) روایت كرده كه فرمود: بر تو باد توجه به نماز، و در نماز تكفیر مكن(دستهایت را بر هم مگذار)، زیرا مجوس این عمل را انجام می‌دهند.

صدوق به سندی از امیر مؤمنان علی (ع) روایت كرده كه آن حضرت فرمود: مسلمان دستهایش را در نماز جمع نمی‌كند و در حالی كه در مقابل خدای عزّ وجلّ ایستاده است، تشبّه به اهل كفر (یعنی مجوس) نمی‌ورزد.

در خاتمه یادآوری می‌كنیم كه آقای دكتر علی سالوس بعد از نقل نظریات و فتاوای فقهای شیعه و سنّی، (در مورد نهادن دست‌ها بر یكدیگر در حال نماز) به كسانی كه دست روی دست گذاشتن را حرام می‌دانند حمله كرده و می‌گوید: «كسانی كه قائل به حرمت و مبطل بودن این عمل هستند یا تنها آن را حرام می‌دانند، به واسطه تعصب مذهبی، بین مسلمین اختلاف و تفرقه ایجاد می‌كنند».

جا دارد از ایشان پرسیده شود: اگر تلاش و بررسی وتحقیق در كتاب و سنّت، شیعه را به این نتیجه رسانده كه گرفتن دست در نماز، امری است كه بعد از نبی اكرم(ص) پیدا شده و مردم در زمان خلفا به آن امر می‌شدند، گناه شیعه چیست؟ و در این صورت هر كس گمان كند كه آن عمل جزئی از نماز است چه واجب باشد یا مستحب، تحقیقاً در دین امری را بدعت نهاده كه از دین نیست. آیا جزای كسی كه در كتاب و سنّت اجتهاد و تحقیق نماید این است كه با تیر اتّهام به تعصّب مذهبی و ایجاد اختلاف، مورد هدف قرار گیرد؟

اگر این اتّهام بجا باشد، آیا امام مالك را نیز می‌توان این گونه متّهم كرد؟ زیرا او گرفتن دست را مطلقاً، یا در نمازِ واجب، مكروه می‌داند. آیا می‌توان امام دارالهجره را به تعصّب مذهبی و ایجاد خلاف متّهم كرد؟

به چه دلیل دست بسته نماز خواندن را نشانه تعصّب مذهبی و میل به اختلاف بین مسلمین نمی‌دانید؟ قضاوت با شماست...




نوع مطلب : مقالات، حضرت علی (ع)، حضرت محمد(ص)، 
برچسب ها : حضرت محمد (ص)، نماز، نماز خواندن،
لینک های مرتبط :
دارالمجانین بروزترین پایگاه دانلود مداحی
جمعه 5 فروردین 1390 :: نویسنده : مجنون علی
سلام . واقعا این وهابیون چه فتوا هایی میدن که مثلا خرید خیار توسط زن حرام است واقعا خنده دار نیست چند تا فتوای دیگه از وهابیت گذاشتم که میتونید در ادامه مطلب مطالعه نمایید








ادامه مطلب


نوع مطلب : مقالات، 
برچسب ها : فتوا، وهابیت، فتوای عجیب،
لینک های مرتبط :
دارالمجانین بروزترین پایگاه دانلود مداحی
پنجشنبه 4 فروردین 1390 :: نویسنده : مجنون علی
سلام . در این پست براتون یه مداحی توپ از حاج حسین سیب سرخی گذاشتم و میشه گفت که یکی از بهترین مداحی های حاج حسین سیب سرخی محسوب میشه که در ادامه مطلب هم میتونید اونو پخش و هم دانلود کنید









ادامه مطلب


نوع مطلب : مداحی، 
برچسب ها : مداحی، سیب سرخی، حسین سیب سرخی، یا حسین، بهترین مداحی،
لینک های مرتبط :
دارالمجانین بروزترین پایگاه دانلود مداحی
پنجشنبه 4 فروردین 1390 :: نویسنده : مجنون علی
سلام . در این پست یه مطلب در باره آخرت براتون آماده کردم و همه از فشار و عذاب قبر در آخرت میترسند و برای جلوگیری از آن راه حل هایی وجود دارد که ما آن هارا به شما معرفی میکنیم
یا حیدر








ادامه مطلب


نوع مطلب : مقالات، 
برچسب ها : قبر، عذاب قبر، ترس، خداوند،
لینک های مرتبط :
دارالمجانین بروزترین پایگاه دانلود مداحی
سه شنبه 2 فروردین 1390 :: نویسنده : مجنون علی
سلام دوستان.در این قسمت براتون سوم ترک از مناظره زیبای آقای شیرازی با چند مفتی اهل بکری رو گذاشتم تا دانلود کنید و به شیعه بودن خودتون افتخار کنید.







ادامه مطلب


نوع مطلب : سخنرانی، 
برچسب ها : مناظره سنی و شیعه،
لینک های مرتبط :
دارالمجانین بروزترین پایگاه دانلود مداحی


( کل صفحات : 5 )    1   2   3   4   5   
درباره وبلاگ

عبادت بی ولایت حقه بازیست
اساس مسجدش بتخانه سازیست
چرا سنی نمیخواهد بداند
وضوی بی ولایت آب بازیست
یا علی
مدیر وبلاگ : مجنون علی
نویسندگان
صفحات جانبی
نظرسنجی
کدام مذهب ؟








جستجو

آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :

Google PageRank Checker
فال حافظ
یا حیدر


http://zibasazweb.persiangig.com/9.9.JPG
ابزاروبلاگ

                    
 
 
ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو